Mikäli olet edelleen tyytymätön vastaukseemme, tai siihen, miten asiaasi on käsitelty, voit kääntyä seuraavien riippumattomien ulkopuolisten tahojen puoleen:
Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Mikäli tarvitset puolueetonta tietoa siitä, miten yrityksien on toimittava valitustapauksissa, voit ottaa yhteyttä kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaviraston kotisivuilta ja asiakaspalvelusta saat yleisneuvontaa reklamaatioasioissa.
Postiosoite:
Kilpailu- ja kuluttajavirasto, PL 5, 00531 Helsinki
Käyntiosoite:
Lintulahdenkuja 2, 00530 Helsinki
Puhelin:
+358 29 505 3050, ma–pe klo 9.00–15.00.
Internetsivut:
www.kkv.fi
Kuluttajariitalautakunta
Mikäli reklamaatiosi käsittelyn jälkeen olet edelleen tyytymätön ratkaisuun, voit ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Kuluttajariitalautakunnalla ei ole yleisneuvontapalvelua. Jos tarvitset yleisneuvontaa, sinun tulee ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Lautakunta käsittelee ainoastaan jo vireillä olevia kirjallisia valituksia.
Postiosoite:
Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI
Puhelin:
+358 29 566 5200
Sähköposti:
kril@oikeus.fi
Internetsivut:
www.kuluttajariita.fi
Tuomioistuin
Vaihtoehtoisesti riita-asia on mahdollista käsitellä tuomioistuimessa.
Internetsivut:
www.oikeus.fi/tuomioistuimet/fi/index.html
EU:n online-alusta riitojenratkaisuun
Jos olet solminut sopimuksen FOREXin kanssa nettisivujen kautta, voit ilmoittaa asiasta myös EU:n online-riitojenratkaisualustalla.
www.ec.europa.eu/odr
Sinun on syötettävä verkkoalustan lomakkeeseen seuraava FOREX-sähköpostiosoite: reklamaatiot@forex.fi